dimecres, 11 de juny del 2008

a soles amb la vida

ei, que hi ets encara?
-si, bé, no ho sé, crec que no.
que fas?
-la veritat, no ho sé.
que no saps?
-res de res, sincerament.
on ets?
-aqui, asseguda
lluita!
-ho intento, a fe de deu que
ho intento.
et guanyaré!
-si bé, poder si, no ho sé.
ha ha ha
-be, de moment tinc un alé
un que?
-si, quelcom per tirar endavant.
ah si? i que es?
-buscar quelcom per somriure.
merda!
-si, de moment et guanyo la partida.
i?
-no sé, de moment funciona.
merda! com ho fas?
-mira, un exemple.
t'escolto.
-al mati em llevo i em miro al mirall, si?
si, continua.
-em dic "que guapa que soy,
que cuerpo que tengo y
que buena que estoy!" ha ha ha
si home i que més?
-dons "no me beso porque
no me llego" ha ha ha
veig que em costarà
de guanyarte aquesta partida!
-o poder no, ves a saber...ha ha ha

la fotografia l'he tret d'aqui

15 comentaris:

  1. MENTA FRESCA
    Que esta pensida la meva planta preferida?????
    per somriure, ja n'has trobat una JO......i per riure tambe, xiula.
    Nena saps que els matins que estic una mica moixa jo tambe em dic al mirall casi les mateixes paraules: "Que calor hace, que guapa soy, que tipo tengo", i em dic que tampoc estic tant malament despres de tot tenin en compte que "tot" es "molt".
    De ben segur que ets capaç de guanyar las partidas a qui sigui..

    petonicos, dolços per tu, guapetona.

    ResponElimina
  2. lluita per guanyar la batalla no et comformis amb ella.

    ResponElimina
  3. Menta!!! quina recepta més bona!
    ai que calor, que calor tengo, que guapa soy que tipo tengo!
    El dos cavalls una passada!
    Jo ne he tingut maai un cotxe. Vaig tenir una scooter però el meu somni daurat és una Harley.

    ResponElimina
  4. Uns dies guanyarem la partida i d'altres estarem a punt de perdre-la, però així és la vida! De moment farem tot el que podrem per a plantar-li cara ;)

    ResponElimina
  5. "no me beso porque no me llego..."
    ...realment mereix un "ha ha ha" :)
    Bon dia tinguis!

    ResponElimina
  6. Hola Menta! Ja em comença a agradar el que llegeixo. La petita obra de teatre/realitat és genial, pots fer un recull de converses "con mi misma" i estaria fantàstic! La foto és especialment maca, de veritat, és la lluita per la supervivència total. La natura ens dóna lliçons, oi? És un pols i sempre hi ha motius per viure...

    ResponElimina
  7. Que guapa que soy que cuerpo que tengo jejejejjejejeje has triomfat! amb aquest humor i ganes que fiques no et pot pas vèncer! lluita que ens tens a naltros eh també :) amb tu!

    ResponElimina
  8. Diuen que riure allarga la vida. Realment has trobat la recepta adequada.

    ResponElimina
  9. Tira endavant! I tens raó de riure! Que la vida és bonica!
    I tu també!

    ResponElimina
  10. Crec que a la vida sempre hem d'intentar trobar motius per somriure i tirar endavant i tu ho estàs fent molt bé

    ResponElimina
  11. És curiós pq este és el mateix diàleg q escolte tots els matins. I dic jo q si encara continue escoltant-lo voldrà dir q la batalla no l'he guanyada, però q, al menys, la lluita continua. I això és important.


    Salutacions des d'Alcoi

    ResponElimina
  12. gracies a tots els que heu deixat el vostre comentari, sense vosaltres aquest blog no tindria raó de ser. GRACIES!!

    ResponElimina
  13. M' encanta...guanyar les partides amb un somriure. Petons

    ResponElimina
  14. Hola Menta,

    Quina preciositat de fotografia. M'ha emocionat. L'esclat de vida.

    Aixó es esperança.

    Cuidat molt

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu