divendres, 6 de juny del 2008

a pendre pel.........

us podeu ben creure que
fa estona que estic aseguda
davan el pc i no se com dir-ho?
aixi que pel dret:
treballo en una empresa
de serveis finançers...
que fa anys té beneficis...
però els temps canvien...
i els beneficis continuen pujant...
els de dalt volen cobrar més
cada dia...
i a fe de déu que ho aconsegeixen...
però el preu del diner puja...
l'economia es resent...
però ella continua tenint
beneficis...

com? fàcil...

a costa del sou dels seus treballadors...
quina lliçó d'economia diu,
que per obtenir beneficis,
cal reduir costos
a base de fotre el sou
al treballador?
dons ...cents euros menys de l'ala... al mes!
i es diu aviat...
totes les previsions a la merda!!!
les meves clar....

aaaahhhhhh!!!
aquesta empresa es pionera
en aplicar un article de
l'estatut del treballador
que li dona dret a fer el que fa.
fins ara ningú sembla que
ho habia fet, aixì que
amic Víctor traducció
si et plau,
"cuando las barbas de tu
vecino veas cortar,
pon las tuyas a remojar".

17 comentaris:

  1. Després de llegir el teu post he pensat: Ostres! ja ha començat l'eufemisme! Sí, home, l'eufemisme, allò que Solves i Zapatero no volen dir mai... (us recomano escoltar l'APM d'avui dia 6, http://www.catradio.cat/pcatradio/crItem.jsp?seccio=programa&idint=432
    un petit 1,2,3 d'eufemismes per no dir la paraula: c r i s i , ahhhh...
    Conyes i caos a part, després del bon refrany, afegeixo que qui avisa no és traidor.

    ResponElimina
  2. Sempre tenim que aguantar-mos i apretar-mos lo cinturó los de baix de tot, no hi ha dret! A la meua empresa està passant lo mateix, com a moltes suposo, des d'aquí un crit d'indignació, i a vore si les coses s'arreglen una mica.

    ResponElimina
  3. Sempre ha estat igual. Els empresaris mediocres pensen més en reduir despeses que no en pujar els beneficis per exemple augmentant la productivitat, seria massa difícil per a ells. Això sí sempre estan a punt per arrambar i embutxacar-se tot el que puguin.

    ResponElimina
  4. Doncs quina putada pero tens que entendre que se ha de reduir costos per que els guanyin mes que hi ha crisis i a la fi tu ja estas acostumada a fer numeros i no et bé de aixo.

    ResponElimina
  5. Jo dec ser una puta merda. No sóc bo ni per estafar a Hisenda. Aquest any passat vaig jubilar-me i ara al fer la declaració de la renda, he tingut que pagar un ..i part del altre perquè ...que cony sé jo. La veritat és que la culpa és meva, per fer cas als bancs i als Fons d'inversions, diuen que son els Bancs que no han sabut invertir be els cent Euros que estalviava cada mes. Quan torni a néixer estudiaré per Solves o Alcapone.

    ResponElimina
  6. Com gosen abaixar el sou dels treballadors?
    Quina barra que tenen!
    Un petó

    ResponElimina
  7. T'he deixat unes paraules i unes roses per a tu al meu blog amb tot el meu afecte

    ResponElimina
  8. Un altre dit: "verdades com puños". Tens raó sempre sofrim els mateixos (els treballadors).

    ResponElimina
  9. Ei Menta!!

    Ostres, espero que mireu de solucionar-ho, moveu-vos i mireu si podeu reclamar aquests diners d'alguna altra forma.. que sovint els empresaris s'aprofiten de la desconeixença del treballador!.

    Pel que em deies de política, entenc que hi hagi gent que se n'hagi cansat, però jo sóc incapaç d'estar-me "a veure-les venir" sento la necessitat de participar i d'aportar el meu esforç per canviar en la mesura del possible, tot allò que em desagrada!!
    Viam com surt el partit d'aquest procés!

    Ànims!!

    ResponElimina
  10. celia, si senyora i jo que veig el panorama de primera mà et diré que el pitjor encara està per arrivar(económicament parlant).
    bajoqueta, per experiencia sé que ni a crits ni a ósties, sempre perderem els mateixos, només cal revisar la historia....
    salvador, tú saps de que va tot això.....
    striper, poder el problema es aquest, que no fem com anys enrera, tots tancats per aconseguir tenir festa un dia a la setmana......
    carles, has estat mal aconsellat, jo d'això ja n'estic tipa, de la gent que no sap fer bé la seva feina, coi!
    antonia, ja ho veus, gosen gosen
    maria jesús, tú sempre arrives quan mes falta em fa, ostres!
    onset, gràcies per pasar per casa meva, que també es la teva.
    edu, han aplicat un article que està en l'estatut del treballador, article que ningú havia aplicat fins ara, o sigui tot es legal...

    ResponElimina
  11. La culpa com sempre es dels treballdors per aguntar carros i carretas....tots al carrer dient prou a veure qui te mes c....
    Pero com em el tema de la crisis, els primers que estan escagarrinats som els treballadors, donç ens donen per totes les bandes.

    petonets, per tu.
    bon cap de setmana

    ResponElimina
  12. Hay decisiones que nunca entendemos, pero ahí están. Sería genial que a los trabajadores nos trataran un poquito mejor, seguro que todo iría de otra manera

    ResponElimina
  13. Hola Mercè, be, ja saps que jo tambè estic en aquest fantàstic mon financer i sembla ser que en general tota la banca ha anat a la mateixa escola, el diners es guanyen rebaixan costos,es a dir volta i mitja mes als empleats, reducció de personal i no t'encantis, però com que els empleats de banca som el colectiu mes "fidel" que cap empresa es podrìa trovar, senyor empresari,no es preocupi que si no acabem la feina pe'l matì, segurament ja ho farem a la tarda, i gratis, i mentres aixo no s'acabi i deixem de fer hores extres gratis ó aquests senyors tan ben parits de inspecció del trevall no vagin per les sucursals dels bancs en lloc d'anar a veura a la pobra Sra. Maria que te el fill que de tant en tant l'ajuda i li foten castanya per això, donss la gran banca anirà omplin el calaix a costa nostra.

    Es a dir, completament d'acord amb tu.
    Salut .

    ResponElimina
  14. Hi ha una dita popular "nova", sense autoria determinada, com els bons refranys que diu: «Entre caixes i bancs tot són entrebancs». Un eufemisme per no dir clarament que són uns lladres.

    Com bé dius, mai perden: com a molt deixen de guanyar o guanyen menys.

    I mira que solidaris que som els catalans que fins i tot aquesta dita tan castissa la diem igual: quan vegis la barba de ton veí cremar (o pelar o afaitar), posa la teva a remullar.

    ResponElimina
  15. La veritat q hi ha coses qeu no entendrem i l'egoisme aquest deixa sense paraules...

    ResponElimina
  16. Diuen que el PIB creix. Creix per a poqueta gent. La que cada dia posa els preus més alts dels productes, i la que paga cada dia menys els treballadors. I sovint, aquests que manen són els menys preparats. I nosaltres ho permetem.

    ResponElimina
  17. Hola Menta,

    Sé que no és consol, però a tot arreu fan quasi igual. Potser no resten dienrs, pero et donem més feina i no t'apugen el sou en relació al que fas.

    Després surten els beneficis per TV i et queda la cara a quadres.

    Diuen que es la globalització.

    Haurem de tenir paciència i gastar menys, no creus ?

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu