diumenge, 27 d’abril del 2008

no puc, no puc


"un home a austria acusat de tenir tancada a casa a la seva filla de 24 anys , habent-ne abusat d'ella i habent tingut set fills amb ella ............la violava des dels 11 anys i els tenia a tots tancats en un soterrani........empresonada durant 24 anys ......sotmesa a abusos sexuals.....ara té 42 anys i 6 fills vius de 5 a 20 anys..........deu meu, jo no entenc res d'aquest mon, i com qui no vol la cosa la noticia següent es el campionat de F1 i els seus rendiments económics per la nostra ciutat Barcelona"; m'aixeco i tanco el televisor......jo no sóc d'aquest mon.

TV3 21h diumenge 27.

7 comentaris:

  1. sí, és impressionant, inconcebible, ho he llegit aquest matí i m'he quedat paralitzat, no donava crèdit, i lo que dius, gires pàgina i vinga merda de ni sé què...
    buenu, no sé, és que encara estic amb l'impacte
    no ho puc entendre, no torno, i lo més trist és que segur que hi han molts casos semblants ara mateix en mil llocs del planeta...
    destrossat

    ResponElimina
  2. Hola,
    He caigut aqui per casualitat. Blog força interesant. Saps que podem fer? queixar-nos, dir prou !!! jo fa temps que no escolto ni les noticies de la TV, ho diuen tot d'una manera que sembla que hi disfrutin. El mon està ple de contrastos i sembla que poc hi podem fer.
    M'ha cridat l'atenció la paraula eskerrik-asko.
    Que passis bon dia, agur

    ResponElimina
  3. Sí, és l'horror total, aquesta historia. L'han passat i repassat a la tele, aquí també. Suposo que de monstres, n'hi ha hagut a totes les èpoques i a pertot arreu... En fí, no sé...Cuida't, maca!

    ResponElimina
  4. Noia, que el mon està plè de porqueria, no és cap novetat. Llavors surten els qui diuen que la culpa és de la societat. Merda !
    Que els tanquin !.Els juristes diuen que la culpa, l'ha de compartir tota la societat. Més merda !Els metges i sicòlegs diuen que son malalts! Hi estic dácord, però que els tanquin a perpetuitat.
    Estic d'acord amb en Moi. Merda merda i més merda.

    ResponElimina
  5. Saps, jo fa temps que vaig apagar la televisió i tan sols escolto la radio de tant en tant... quan escoltes com està el món et passen les ganes de tot...

    ResponElimina
  6. Aquí estic llegint el que la gent pensa i viu. Molt més interessant que tot lo que surt per la tele, porqueria la majoria de coses.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu