dimecres, 23 d’abril del 2008

bon diada de Sant Jordi!!!!!



es el meu desitg per totes i tots els amics que us aquesteu a aquest el meu món particular...
ahir al vespre vaig penjar la senyera, ara tot esmorçant a taula he repassat els vostres blogs i espero no haber-ne oblidat cap....si aixì fos no m'ho tingeu en compte....
vaig a prepararme per pasar el dia perduda per Barcelona, viatjan entre la flaire de la diada, bebent de tots i cada un dels llibres que fullejaré, de tant en tant pensaré en vosaltres, quina trovalla! i no ho faré sola; en Joan vé avui amb mi ja que diu no vol pasar el dia de Sant Jordi tot sol, ja en som dos Joan!!....recordar que tant sols cal tancar els ulls uns intants per ser on volem ser, per tenir allò que volem tenir, per volar lliures......sont els nostres instants........aquests ningú ens els pren, no els compartim.....son nostres!
BONA DIADA!

4 comentaris:

  1. Hola! Bon diada de Sant Jordi per a tu! També tenim un Dia d'un Llibre i una Rosa a Hèlsinki. Aquest any és el 6 de maig. Un home dóna una rosa vermella a una dona i la dona li dóna un llibre. La gent camina al llarg de l'Esplanade (el nostre Rambles). Hi ha programa a les botigues de llibres i en els biblioteques.

    ResponElimina
  2. bona diada! quina sort, jo treballant...

    ResponElimina
  3. Com més gran em faig més m'agrada aquest dia! espero que tinguessis un feliç dia!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu