dijous, 13 de novembre del 2008

crisi? amén...

Ben mirat, estic pensant en que ens hem convertit.
Sortim en la tapa de capces de regals,
en papers d'embolicar regals,
en clauers i samarretes per regalar.
I tot això sense demanar royaltys.
No estan els temps per regalar rés!
Mare de Déu senyor,
quanta roba i quan poc sabó,
i que neta que la volen,
i sense picador!
En que deuries estar pensant Senyor?
No has sentit a parlar de crisi?
Ara tindríem un bon coixí.
No si ja dic jo,
se us en va anar el sant al cel... Senyor!

26 comentaris:

  1. Si que li va marxar el sant al cel, pero em sembla que a molts sants els enviant capa l'infern.

    ResponElimina
  2. Hahaha, que bo, sobretot el final, això de que se li en va el sant al cel. Doncs sí que haurien de cobrar drets d'imatge aquests dos, i tant!

    ResponElimina
  3. apa,la veritat és que sí que tindrien un bon coixí, sí

    ResponElimina
  4. Inspiradíssima estaves, la crisi els preocupa de veritat, però sembla que no aprenem! Boníssim!

    ResponElimina
  5. Vols dir que aquests ténen gaire gros el compte d'explotació???

    Em sembla que no necessiten gaire per viure. El seu premi ha estat passejar pel món.

    M'agrada, molt. M'has fet somriure.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Trobo que t'ha quedat molt maco, Menta Fresca! Amb tants de refranys i tan ben lligats! Olé! hehehe

    ...si haguessin pensat a cobrar els drets d'imatge des de bon començament, no tindrien un bon coixí, tindrien un bon sou per a tota l'eternitat!! buff!!! :)

    ResponElimina
  7. Ei, molt bon relat! M'ha agradat molt llegir-te! Fins la pròxima!

    ResponElimina
  8. Vaja, alla tambe ha arribat la crisi?

    ResponElimina
  9. crisis? ha però ihi ha crisis? no pot ser aixo la banca ambrosiana i el vaticà ho arregla rapidament.....bon relat

    ResponElimina
  10. Crisi? Déu "nostru" senyor permet que aquest parell pateixin la crisi?

    ResponElimina
  11. Eres genial, nena jajajaja, esta crisis no la arreglamos ni rezando... amén :)

    ResponElimina
  12. Uiss!! estás mejor, cariño? se me fue el santo al cielo y no te pregunté y mira que venía para eso , estoy tonta.

    ResponElimina
  13. Ben pensada aquesta, devien tenir el mateix advocat que qui va inventar la roda.

    ResponElimina
  14. No cal dubtar de que estén en crisis,
    l'altre dia faltaven 290 diputats al congres
    votats per els ciutadans de tot l'estat,
    si que hi ha crisis,
    però crisis de valors.

    M’agrada’t llegir l'originalitat de tot.

    ResponElimina
  15. Guapa
    nomes era per deixar-te molts i molts de petonets.

    ResponElimina
  16. Molt bona aquesta manera de posar frescor i rialles al tema de la crisi. M'ha encantat.
    Petons

    ResponElimina
  17. Avis pels Navegants Joves:
    -Un picador de rentar, era com una pala rectangular de fusta, que s'emprava per picar els monyons de
    roba, una vegada esbandida.
    -Era com un centrifugat molt fort; al
    meu poble, una vegada escorreguda,
    l'anaven a estendre damunt de uns
    esbarzers veïns...Remembrances estimades.

    ResponElimina
  18. Angeleeeeets, que encara hi sou a temps a fer reivindicacions, no ho doneu pas per perdut, petits!! :-))

    ResponElimina
  19. petits ells dos pensant amb la crisi!! fins a ells ha arribat
    molt bon relat

    ResponElimina
  20. Que original ! i que ben lligat tot !!! M'agrada !!!

    ResponElimina
  21. Però si aquest no tenen despeses! Anem malament si fins i tot els àngels es queixen :$

    ResponElimina
  22. Besos, preciosa, espero que estés bien

    ResponElimina
  23. No estan els temps per regalar res, però acceptem el teu regal en forma de post. M'ha agradat. Aquestes coses són les més valuoses, netes i sense picantor.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu