dijous, 2 de juliol del 2009

hola

Fa dies que no trec el caparró per aquí, però és que estic molt cansada i no em trobo bé. L’estiu és una època ben dolenta per a mi i la meva malaltia…
Estic amb paperassa de l’Administració, horrible.
Ja sabeu que el ICAM de Barcelona ha decidit que si em puc moure significa que puc anar a treballar. Però això no és ben bé com ho veuen ells. Total que com ja em temia quelcom així vaig consultar a uns advocats si em portarien el cas si havia d’anar a judici, a la qual cosa em varen respondre que si. Em van enviar a un metge forense de Barcelona qui, previ pagament de 400 euros, et fa un diagnòstic de si pots tenir o no opció a una invalidesa, redacta l’informe i assisteix com a expert en el judici.
Dons bé, resulta que avui rebo una trucada d’aquests advocats en la que em comuniquen que clar, el meu cas és difícil de defensar (mande??) que una cosa és el cas en que hi ha una amputació, etc. i altre cosa una fibromiàlgia...
Que havien decidit passar per fax la meva informació a un advocat que coneixien en el que hi tenien plena confiança. Jo m’he quedat de pasta boniato.
Primer, amb quin permís han donat dades privades meves i sobre la meva salut a un desconegut?
Segon, no em varen acceptar ells el cas, vaig anar al metge que em van indicar, vaig pagar els 400 euros...
Per que ara es fan enrere?
Tot això a uns deu dies de la data límit per poder presentar la demanda a la inSeguretat inSocial (tant de bo Marina Geli llegiu aquest escrit).
Ja he trobat una advocada a Barcelona que em rebrà dimarts a veure que hi podem fer, clar que si no li agrada el metge que ha redactat l’informe, o no confia en ell, o ves a saber que, hauré de tornar a passar per un munt de proves mediques altre cop.
Estic cansada, de debò.
Cansada de veure com cada dia em prenen més i més el pel els qui s'anomenen governants d’aquest país.
Cansada de les contradiccions absurdes que ells mateixos en donen. Resulta que una invalidesa donada per la Generalitat(res a veure amb la inSeguretat inSocial) et permet gaudir d’avantatges en els viatges dels ferrocatas però no en el transport públic de Sabadell. Resulta que en la declaració de IRPF si que puc reclamar i ja ho he fet, donat que la invalidesa me la donen amb caràcter des del Juliol del 2007. Però la mateixa Hisenda Pública que em retorna part del IRPF es nega a retornarme l’import de l’impost de matriculació del cotxe comprat l’any 2008.
País!!!
Ànims menta, que encara et tocarà lluitar força!

9 comentaris:

  1. Així anem, indignant! Però tu defalleixis, a una coneguda meva li van donar també per fibromiàlgia, la invalidesa total.

    ResponElimina
  2. és una gran putada, perquè sembla que no ho puguis demostrar que et trobes malament, com que no es veu!!! Aquestes coses només funcionen per endoll, quina me!! No deixis de lluitar, és l'única via que tens. Petons menta!!!

    ResponElimina
  3. Anims guapisima que tu pots. Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Espero realment que el teu cas no sigui una cosa gaire comú, perquè totes les desgràcies que expliques no m'entren al cap, no em puc creure que el sistema funcioni així de malament. Algun dia arribarà una solució, segur, almenys alguna alenada d'aire fresc. Ànims.

    ResponElimina
  5. Que faria aquest blog sense els seus incondicionals? no falleu mai, gràcies.
    Et prenc el desitg Xexu, una alenada d'aire fresc espero que arrivi ben aviat a la meva vida, poder millor una tramuntanada que s'ho endurà tot, tot i tot.
    Petons a tots.

    ResponElimina
  6. Menta, si escrius al Google: "fibromialgia +demanda contra la seguridad social" et surten un munt de webs. Potser hi trobes alguna informació que et pugui ajudar. Espero que tinguis molta sort i que s'acabi aquesta calor. Un petó.

    ResponElimina
  7. Sembla ser que aquesta malaltia és, encara, una gran desconeguda...
    Entenc com et sents, espero que tot millori reina...
    Petons

    ResponElimina
  8. I jo només desitjo que arribi l'estiu! (visc les altres estacions ben aterrida...) però aqui estem, per donar-te ànims i fer-te companyia...

    ResponElimina
  9. és molt penós i nefast com funciona aquest sistema, i no només des de l'àmbit de la sanitat, que també. Només et puc desitjar molta sort, que et farà falta, i molts ànims per seguir lluitant i defensant el que és una causa justa.
    Un petó!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu