dimarts, 27 de gener del 2009

miquel abras dissabte 24 de gener a luz de gas

"Junts la ciutat s'ens fa petita,
ningú entén els nostres jocs...
la vida és un regal
que no ens deixen canviar
entre mil vidres trencats
només per dir-te..."

Que dir-vos del concert?
Que em va agradar molt.
Que la sala Luz de Gas
ja no és el que era.
No li fa justícia al Miquel.

Personalment em va caure molt bé,
i tot i que va fer un concert acústic
quan el seu és més de guitarra elèctrica,
es van entregar en cos i ànima.
I té un timbre de veu com trencat
que el trovo molt personal
i m'agrada.

Curiosament les dues primeres files
eren plenes de canalla jove,
es sabien totes les seves cançons,
vibraven amb ells.

I com que vaig gaudir de la companyia
d'una blocaire collonuda juntament amb la seva filla,
jo era "la colega",
dons ja no puc afegir més.

Bé, si.
Que vaig disfrutar com feia masses anys
que no ho feia.

Gràcies Marta.

Us deixo unes cançons
per que pugueu triar.


Discover Miquel Abras!



Discover Miquel Abras!



Discover Miquel Abras!

6 comentaris:

  1. Gracies per aquestes cançons que ens has deixat, vas pasar be al concert?

    ResponElimina
  2. He escoltat les cançons i estan bé i en Miquel Abras canta bé. No el coneixia.
    Me'n alegro de que t'ho passessis bé. Això vol dir que no has perdut la capacitat de disfrutar dels bons moments que de tant en tant ens dóna la vida.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. I jo que puc dir
    que va ser genial estar alla amb tu i mab la meva filla, "tres colegas".
    Per mi va ser genial, per en Miquel, que ja saps que em te "enamorada" i per que vosaltres amb vareu fer costat.
    Gracias.
    mils de petons.

    ResponElimina
  4. Gràcies per a la música bona. Sóc feliç que t'hagis gaudit del concert. La música és millor quan un se sent bo, quan s'és desgraciada, dóna sempre plaer! Salutacions!

    ResponElimina
  5. de vegades un concert extraordinari ens fa reviure! A mi em va passar amb en Jorge Drexler.

    ResponElimina
  6. Me n'alegro molt Menteta. I cuida aquesta Marta.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu