dijous, 22 de gener del 2009

favoritismes fins i tot a les biblioteques!

Aquest és el llibre que vaig demanar, previ pagament de 1,20 eur a la biblioteca pública del municipi on visc, Sabadell. Avans ho habia cercat per internet i  el vaig localitzar a Barcelona-Barceloneta. Estava disponible. Em van fer la reserva, vaig pagar i a esperar la trucada de rigor.

Ara em truquen i em diuen que la biblioteca de Rubí (mande?) no el té  disponible i al comentar que la reserva me la van fer ells mateixos sobre la de Barcelona, diuen que està en prèstec fins a mitjans de febrer i hi ha una reserva a la cua, que pasi i em tornaran els diners, que clar entre biblioteques ja pasa això.

Que? a no! jo vull llegir aquest llibre, estava disponible quan el vaig demanar, he seguit les pautes que m'heu dit, aixì és que em poseu a la llista de reserves i, si tot va bé, al Març la podré llegir...

No m'han dut la contraria.

Creieu que aconseguiré aquest llibre?
Sincerament, jo crec que no, que en penseu vosaltres?

Fitxa del llibre

«Nací cuando mis padres ya no se querían», recuerda Adriana, mucho después de que todo haya sucedido. Por ello, la niña se crea un paraíso propio, poblado por amigos imaginarios y una familia de su elección.
«Uno de mis recuerdos más lejanos se remonta a la noche en que vi correr al Unicornio que vivía enmarcado en la reproducción de un famoso tapiz. Con asombrosa nitidez, le vi echar a correr y desaparecer por un ángulo del marco, para reaparecer enseguida y retomar su lugar; hermoso, blanquísimo y enigmático.»
Esta felicidad a medida se ve perturbada cuando Adriana debe iniciar el periplo escolar y entrar definitivamente en el mundo de los adultos, un entorno que le resulta ajeno cuando no hostil. Sin embargo, siempre queda un refugio bajo las relucientes estrellas escondidas en los cristales de la lámpara del salón.
Auténtica obra maestra en la impecable trayectoria de Ana María Matute, Paraíso inhabitado nos coloca en el territorio del misterio primigenio, y cerramos el libro invadidos por el presentimiento de que hubo un tiempo en que también fuimos parte de esa realidad oscura, invisible, maravillosa.


Colección: Áncora y Delfín
Pág.: 350
Precio: 21€
ISBN: 978-84-233-3928-0
Encuadernación: Tapa dura
Dimensiones: 13.3 x 23 cm
Publicación: 18/12/2008

18 comentaris:

  1. 1,40 €? Ha de ser 1,20€!
    Per la resta, el tindràs, però et pot trigar bastant. Març, potser, però jo no hi posaria les mans al foc.

    ResponElimina
  2. Jo crec que el llegiras jo sempre que he demanat reserva de un llibre l'he tingut, abans del que m'habien dit i tot portar un llibre de un altre el ultim cop que ho vaig fer em va costar 200 pts crec, i era un de histories d'amor a pages.

    ResponElimina
  3. No perdis l'esperança, hem de creure que t'arribarà, encara que esperem que d'aquí a allà tinguis altres coses per llegir mentrestant. I si no, ja saps, a rascar-se la butxaca, i a comprar-lo. Jo seré molt 'pijo', però un cop he llegit un llibre, m'agrada quedar-me'l, ja no me'n separo més. A menys que me l'hagin deixat, és clar. Però tot i així em fa pena tornar-lo.

    ResponElimina
  4. S'ha de tenir una mica de fe no? jeje a veure si tens sort.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Les biblioteques són un servei públic, i com tots el serveis públics procuren donar-los a mitges i que hi hagi cua, perquè la gent se'n cansi i es grati la butxaca.
    El mateix passa amb la sanitat i és més important.
    I l'ensenyament amb els barracons.
    I amb l'habitatge directament miren cap una altra banda.

    ResponElimina
  6. segur que el tindras, però hauras d'esperar, tot i aixi, si es tan interessant jo m'el comprava
    salutacions

    ResponElimina
  7. Mª Merce, dona de poca fe,
    dona de molta esperança,
    jo crec que cap els idus de març,
    podràs llegir el llibre anhelat.

    ResponElimina
  8. Molt maco el rodolí que fa somriure. Quant a la biblioteca... no sé, m'agrada molt llegir i fer-me la meva biblioteca. però pel que he sentit, sí que el llegiràs!

    ResponElimina
  9. Penso que el podràs llegir, tard o d'hora. El que no sabia és que s'hagués de pagar per demanar un llibre en una biblioteca pública. Es nota que no en sóc ususari?

    ResponElimina
  10. Et cobren????????????????
    Quina barra!!!! A la biblioteca de Salt no cobren res de res pel prèstec interbibliotecari! A més, tenen un servei de demanda de llibres, tu omples el que vols llegir i si no el tenen i els sembla interessant, el compren pel fons de la biblioteca.
    Per cert, m'encanta la Matute i no sabia que tenia nou llibre.

    ResponElimina
  11. Per si de cas, busca alternatives!!!
    Ei, passo a saludar-te aprofitant que avui em puc conectar a internet!! Molts petonets i sàpigues qu eno m'oblido de tu!! Molts ànims Menta!!!

    ResponElimina
  12. Anna, tens raó és 1,20.
    Striper, tú sempre tant optimista, m'agrada!
    Xexu, precisament el demano a la biblio pel preu que té, una mica car no? A més, fa temps vaig decidir regalar els llibres un cop llegits, he fet un munt de trasllats i n'he hagut de llençar molts! A la hora de la veritat, ningú els vol.
    George, fe? i tant! ja has vist com els hi he contestat, jaja.
    Joan, sempre des de la teva perspectiva. I cuanta raó tens!
    Catman, et dic el mateix que a en Xexu.
    Carles, m'agrada això de poca fe i molta esperança, sembla que em coneguis!
    Cèlia, jo també penso que ara amb més raó, segur que m'arriva.
    El paseante, es nota si.
    Deic, si que ho trovo una barra.
    Atles, tas bien?
    Instints, ja he llegit les trifulques que tens amb internet, no pateixis petita, un pató ben dolç.

    ResponElimina
  13. A Pesar de algunos problemas, las bibliotecas públicas son lugares que debemos seguir visitando. El libro te gustará. Seguro.
    Devuelvo tu amable visita a La Acequia, en la que espero encontrarte siempre que lo desees. Saludos.

    ResponElimina
  14. Vull pensar que pel març ja l'hauràs re-llegit. Així ho espero.

    No obstant, quan m'agafa el rampell d'un que vull ... acabo comprant-lo si no em sembla que no em faltarien les ungles ... em faltarien els dits fins hi tot !

    Paciència, que es la mare de la ciència i en aquest país els serveis públics no milloren.

    ResponElimina
  15. Com era el concert ahir, en gaudia?
    Salutacions!

    ResponElimina
  16. Carai, a les biblioteques de per aquí tampoc et cobren res per agafar un llibre :S

    Bé, espero que el puguis llegir ben aviat!

    ResponElimina
  17. Et ve de gust una sorpresa? Passa per Transparència!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu