dilluns, 9 de juny del 2008

tinc un dos cavalls


Em té la carrosseria abonyegada,
el canvi de marxes rasca,
de pastilles de frens ja no n'hi queden,
els neumàtics estan gastats,
i l'embragatge patina.
El motor crec que està esquerdat,
es tira pets pel tub d'escapament,
la corretja del ventilador s'ha de canviar.
Els limpies m'han ratllat els vidres
de tanta aigua que han suportat i
la tapisseria està ja estripada.
I això suposant que no perdi oli...
Però es l'únic que tinc
i mentre tiri.......

diccionari a mà
carrosseria
embragatge
motor
vidres ratllats
tapisseria
oli

16 comentaris:

  1. Ohhhhhh saps? jo anava a fer un post al sense sobre un dos cavalls, la meva tieta en té un i m'encanta, sempre me'l miro i m'esperava a fer-li una foto! m'agrada l'escrit :)

    ResponElimina
  2. Doncs mentres tibi endevant ben xulo que es.

    ResponElimina
  3. MENTA FRESQUETA
    Nena si vols, enganxem el teu amb el meu i ja veuras la fila que fem....
    La moto(al final del meu blog)si que la tinc guapa...pero el cotxe, Deu es com un carreto...pero de moment tiracom diu l'Striper i aixo ja es molt, pobriço...

    petonets, sempre per tu.
    Per cert el dos cavalls es la canya..

    ResponElimina
  4. ESTIC GELÓÓÓÓÓÓS!!!!
    Bé, jo, al meu cotxe, senyora
    tinc DOS BURROS UFANOSOS
    Un ben negre i l'altre ben blanc,
    i tots dos ben catalans
    Que van acompanyant una senyera

    :))

    ResponElimina
  5. Ets mecànica? Pels termes que utilitzes ho sembla. Llarga vida al teu cavallet. Cuida'l molt.

    ResponElimina
  6. Els aclariments mecànics del teu cotxe segons el diccionari a mà indiquen que amb una bona bona bona però bona abraçadeta i un fort petó aquest 2CV podrà arribar ben lluny, fins a donar la volta al món, això sí, amb més de 40 dies. Cuida bé aquest cor solitari...

    ResponElimina
  7. Amb totes aquestes qualitats tècniques que li has tret, pobre bitxo, ess un honor per ell portar-te a tot arreu. Cuida'l que els cotxes d'ara ja no permeten anar aixis pel mon.

    Salutttt

    ResponElimina
  8. Doncs fa goig i sobretot és simpàtic ara que no en queden gaires. Una abraçada.

    ResponElimina
  9. Les coses que t'han acompanyat tant de temps... els hi acabes tenint una estima especial.
    Jo, de tu, n'estaria ben cofoia i ben enamorada, d'aquest cotxe :)

    Petons!

    ResponElimina
  10. Jo a aquest cotxe li deia el baròmetre: sabies si feia pujada o baixada per l'embranzida que agafava (a les baixades) o l'ofec, pobret (a les pujades).

    Maco aquest groc pujat!

    ResponElimina
  11. me cassum dena!!!
    qui el tingués!

    ResponElimina
  12. Hola Menta,

    I amb tot això que descrius ja pases l'ITV ?????? Ara m'explico moltes coses.

    Recordo una cosa dels 2 CV i dels seus familiars: el moviment dintre el cotxe. No parava quiet. Tora l'estona gronxava.

    hauries d'anar pensant en canviarlo per un de més segur, no creus ?

    cuidat

    ResponElimina
  13. Cuanta nostalgia ..........
    saludos

    ResponElimina
  14. ...m'has fet recordar el Dyan 6 del meu oncle :)
    És carn d'UNESCO ;)
    Salut!

    ResponElimina
  15. jo vaig darrere de comprarne un , en vaig tenir de jove i ara m'agradaria tenirne un altre...es xulisim

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu