dijous, 19 de juny del 2008

tantes queden pel cami, que.....

Avui vaig forta, aviso.

La justicia és una MERDA.
Els seus representants,
estan en consonancia amb ella.
Sòc persona maltractada psicologicament
i amenaçada pel meu marit.
Ha fet i fa tot el posible per tal
de que jo no pogui obtindre el divorci
i a l'hora quedarse amb el pis.
No li tinc por ni a ell

ni a quedarme sense res.

El primer advocat que vaig tenir,
incompetent.
Sota amenaçes em van obligar
a retirar la segona denúncia
de trencament de l'ordre
d'allunyament, llarg d'explicar i
va pasar en el propi Jutjat.
Va sortir sentencia favorable per mi.

Ara ens asebentem que existeix
un judici posterior del que jo
no en tinc coneixement.
I ells basen totes les seves al-legacions
en aquest.

Com pot ser que pasi tot això?
Una nova sentencia sense mi?

No entenc res.
Per que no he estat informada,
com crec és obligació?
La justicia era ja l'únic
que em quedava i també em falla.

A més en el text rebut avui
es permeten els seus advocats i procurador
dir que jo he fet abús de poder
i he fet i desfet els comptes bancaris
a la meva conveniencia,
per tal de simular una situació económica
al meu favor, del tot ficticia.
Concretament diu
"ha realizado operaciones a su antojo" ,
cosa que posa en dubte
la meva integritat com a profesional.

I es que jo hi treballo, sabeu?
En una entitat financera, si.
I aqui si que em reboto!

Sincerament voldria despertar
d'aquest mal son.
Per que avui encara la dona està tant
infravalorada i menyspreuada?

Tot plegat em demostra que
la justicia és lo mes masclista
que hom pogui imaginar.

Si algú dels que us passeu per casa meva
teniu la resposta,
us agrairé que me la doneu.

Gràcies.

17 comentaris:

  1. Doncs si et dono tota la rao la justicia es una merda lenta, absurda..

    ResponElimina
  2. L'ex alcalde de Xeres , per dir això
    que tu dius fa anys va anar a la presó...No hi entenc de lleis, no
    se que conssellar-te o dir-te.
    Mira els comentaris d'en Peiroton.

    ResponElimina
  3. Menta, he entrat al teu bloc des d'un text que estava fent i m'he trobat això.

    Ho sento, voldria donar-te ànims i si pots recòrrer, fes-ho.

    Passat demà pel meu bloc, sisplau, tens una cosa per a tu.

    ResponElimina
  4. Doncs tens tota la raó, la justicia continua sent el més masclista que hi ha. Em sap greu no poder-te ajudar.
    Ànims.

    ResponElimina
  5. buff... com en són de complicades aquestes coses... no sabria pas com ajudar-te, tot i que estigues segura que m'agradaria molt si en tingués una solució o resposta.
    Com diuen per aquí dalt, molts ànims, de debò. Pel que sigui, estem aquí :)

    molts petonets!

    ResponElimina
  6. Ostres si que és una me... ho sento...

    ResponElimina
  7. ostres dona, ànims. Sembles una dona lluitadors, segur que te'n sortiràs.

    ResponElimina
  8. Menta, disculpa'm, ets una bloacaire molt matinera.

    El que vuldria que veiessis sortirà a partir de les 9 del matí.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. Malauradament és així, una merda. Els pocs cops que he topat amb la justícia sempre ha anat en contra meva, casualitat?
    Molta sort i lluita fins al final, ànims!

    ResponElimina
  10. Menta, jo no hi entenc de lleis però et diria que et posessis en contacte amb una bona advocada de família, i amb alguna associació de dones maltractades.
    No li posis fàcil al... que et maltractava.
    La justícia és, sovint, molt injusta.
    Ja sé que no t'ajudarà però tens tot el meu recolzament i ànim.
    Un petó ben fort!

    ResponElimina
  11. Menta, jo tampoc no entenc res. Quina pena que hi hagi gent amb el cervell podrit que faci servir els picapleitos com a arma, d'aquesta manera. Escriu i t'escoltarem, sempre! Molts ànims!!! i un petó molt gran!!!

    ResponElimina
  12. Em sap molt de greu que la teva vida sigui un infern. Tant de bo algun dia se't giri la truita. t'he deixat un premi al meu blog amb tot el meu afecte

    ResponElimina
  13. parla amb la nitsde xopsuey, que a la seva família tots són advocats!!!
    SEgur que et poden ajudar.

    Ànims!!!

    ResponElimina
  14. Només et puc dir que lluitis, que siguis forta, que la justícia és per a gent que pot pagar-se bons advocats. Però de vegades, només de vegades, la justícia és justa. Intenta-ho.

    ResponElimina
  15. Resposat no en tinc, però m'he emprenyat com una bogeta, coi, si necessites algú per anar a repartir llenya als cabronassos, ja em tens!!!! És que no puc suportar que ens facin aquestes marranades, coi!


    Buffffffffff, petons més tranquils, però no hi ha perdó, com ho faràs?

    ResponElimina
  16. Hola Menta,

    Lamento profundament el que deus d'estar passsant. ara mateix no s'em acut res per ajudar-te. Ojala puguès. Encara que sembli un tòpic, et diré, que amb el cap fred, has de pensar tú i el teu abvocat alguna cosa, que de ven segur la trobareu.

    Si tu no vas a nar a judici, haurieu d'esbrinar perquè no vas estar informada i impugnar-lo.

    Referent al ritme de vida i a les despeses pots fer extractes i certificats bàncaris que demostrin que no és cert. Si hi treballes en una entitat, segur que trobaràs qui t'en pot extendre'n un.

    Però sobretot, sé que és dificil de fer. El cap fred. I sens dubte, un advocat de la teva plena confiança.

    Molta sort.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu