dissabte, 12 d’abril del 2008

sortida


de bon mati, càmara en mà, he intentat de complir la paraula donada a l'amic de per aquí.
no m'ha sortit com esperaba, la meva ciutat ha canviat tant des que hi vaig marxar que m'ha costat de trobar allò que hi cercaba, bé de fer només he trobat una molt petita part, però la passejada, uau! la passejada ha sigut massa intensa en tots els aspectes...m'ha fet pensar en uns ametllers en flor, barrejats amb l'olor de la canyella, el té, el jinjebre, el cardamom........
m'ha faltat una mà, una galta on deixar-hi el petò, uns cabells on enredar-hi els meus dits, la butxaca d'uns pantalons on deixar-hi una estona la mà...
deu de ser la primavera, o no.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu