dimarts, 6 de maig del 2008

ves per on



quan era petita mirava amb una mena d'enveja i suspicàcia les companyes de clase que els hi donàven premi de mates o literatura o gimnàs...
de més gran, mirava amb molta indiferencia quan a algún company de la feina li donàven "publicament" un premi "de paraula" per ser el millor en......
ara que ja sòc gran em miro moooolt de lluny això dels premis, no m'agraden però que hi farem.
però no puc negar que Striper m'hagi donat el premi al blog brillant 2008 m'ha omplert d'orgull per una cosa molt senzilla.
em vaig apuntar a això dels blogs per culpa d'una particula a principis d'abril i sense tenir ni idea de com es feia, he anat montant el meu mon particular amb l'ajuda i confussió (tot s'ha de dir) de tots vosaltres.
Resulta que l'he de pasar a d'altres companys, cap problema, la qüestió es per què a uns si i a d'altres no....llavors penso, anomeno a cinc companys en representació de tota "la comunitat" blogcaire, us sembla bé?
gràcies a totes i a tots.

pel Rocar de Tiana per què m'agrada la seva poesia i per que avui(7 de Maig) és el seu cumple!!!
per l'Atles Particular per què és el culpable d'haber-me ficat aqui.
per Lo blòg deu Joan per què m'agrada molt la seva forma de dir-me guapa!
per Moi de Tiana per que em fa riure molt amb el seu Ramastok i
per A veces Pasa por que me gusta su forma de ver la vida y de explicar sus emociones!

i si resulta que algú el té repe........que?
espero que no.

4 comentaris:

  1. Doncs ho has anat fent molt bé això d'anar fent el bloc més i més interessant... és un plaer llegir algú amb tanta humanitat, felicitats!

    ResponElimina
  2. Doncs jo penso que aixo del bloc ho fas molt be i el premi es merescut..

    ResponElimina
  3. Sí que aquí tenim un molt bon blog i que el premi és merescut!!! Felicitats a tu i a tots els atorgats!!!! MERCI, GUAPA!!!!

    ResponElimina
  4. En Jordi a les meves "velleses" va posar-me, en aquest enrenou dels ordinadors i en el blogg, del que sempre n'estic pendent i amatent. Entre tu, la Moni, en Jordi, la Marta, la Doloretes, la Bet, en Oriol, feu possible que un servidor
    tingui viu el cervell i desperta l'ànima.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu