divendres, 12 d’agost del 2011

a qui li pogui interessar

hola,
encara que sembli que no hi soc, hi soc.

Pasent els dies, pasent les coses pero tot resta igual o pitjor que l'estiu del 2006...
Be,  tot prenent un gintonic, em veig amb cor de seure a taula i escriure. Cap dia he tingut forçes per fer-ho, ja sabeu...

Resulta que he descobert la serie Sexo en NY, ara despres de no se quan de temps pero com la posen en un canal normal, dons mira...
Es curios, em sento força identificada en masses coses i amb d'altres gens.
La recerca de la parella perfecte? no.
La mena de vida que porten les protagonistes, tampoc ja que no soc ni mil.lionaria(i sobretot despres que Hisenda ha fet estralls en la meva malmesa economia), ni guapa, ni ja massa sexy, i per descomptat menys jove que la mes gran de totes elles.
Carrie, amb aquesta si, bé amb tot el rotlle de Prada i bla bla, no però amb les seves reflexions, massa.
O amb la independència de la Miranda.
Dones independents, aquí si.
Conseqüències? si, que els homes no les voleu, comprovat.
No podem dir a un home que volem tornar-lo a veure, que ens hi sentim a gust amb ell i que això no cal que porti a cap compromís; de fet ja busques un home a qui la sola idea d'emparella-se  pot fer que surti correns...
Dons res, com us deia, em trobo en la mateixa cruïlla que l'estiu del 2006 però aquest cop estic al 2011, han passat masses coses i ja saps que no hi ha esperança.
I aquí estic, escrivint per a qui em vulgui llegir(41 seguidors, una veritable sorpresa, uns continuen, d'altres ja no hi son) però es que la vida es això.
Be, he arribat a un estat en la meva vida (54 anys, fotuda físicament i ara poder fins i tot psiquicament, però es que em dona ben be igual) en la que decideixo que, un cop he intentat que algú per qui em sentia especialment atreta, no em fa ni cas.
Es mes, fins i tot ratlla la mala educació i poder es despostisme fins i tot; silenci davant de preguntes directes, que sempre els he hagut de per email o bé per sms. Mai he aconseguit una conversa com cal amb ell.
Les vegades que ens hem vist, sempre acabem parlant de les seves de coses i dels fantàstics i meravellosos viatges que ja te previst de fer.
Paris la diada de festa major, Paris!!!! vaig dir jo, amb les ganes que tinc de tornar-hi!
Dons menta, con no hi tornis sola, com sempre, no hi tornaràs.
Estic pensant d'enviar-li  un enllaç a aquest escrit, espero el vostre consell.
De ben cert, vosaltres sou els meus millors amics, virtuals, d'acord, però no en tinc mes, no em volen. Alguna cosa dec tenir, o no tenir, ves a saber.

Aquest 16 d'Agost me'n torno a Ordino, a un lloc al que durant anys, tot prenent el sol en la terraça de la meva habitació, he esperat "en vano" que el meu príncep blau ( si, ja ho se que no existeixen, però a mi em calia creure-hi) em vindria a buscar. Durant anys he dit a diferents persones on era, però res de res. Cap s'ha dignat a venir. Deu de ser que no ho mereixo, poder soc poca cosa, poder massa creguda(??) , jo que se, nomes se que sola, sempre sola.
Peró no tinc una filla jo? Si, i?
Ella a Begur, sol i platja tot el dia, a descansar de la feina que per fi a trobat, a no veure a la seva mare ja que crec, no li agrada el que veu.
Peró podria pensar que si la seva mare fa el que fa amb la petita, es per dornar-li una mica d'aquesta calor de mare que li ha faltat des que tenia un anyet. Que s'allunyi uns dies del seu entorn i deixi córrer l'aire entre tots els seus petits problemes...
Peró no, la meva filla això no ho vol veure.

Vaig a Ordino amb la meva neboda com fa 26 anys hi anava amb la meva filla.
Vaig a Ordino havent tingut d'aguantar "lo" impensable.
Vaig a  Ordino, vençuda.
Jo que sempre he lluitat per tot, aquest cop amb pogut amb mi.
Bé, poder soc com aquella Penelope, recordeu?
Que vindrà després?
Ja no puc aguantar mes.

Per fi la vida m'ha vençut.

Poder torni a tenir un gos com el meu Carbó que va morir fa uns anys i que era l'únic ésser viu que em va demostrar un carinyo, estimació i dedicació cega, curiós, com jo hauria volgut trovar en un company..."contigo hasta la muerte?"

Poder trigaré a tornar a escriure, però la meva salud, a la que no acompanya tots els affaires que encara tinc vius de pisos, divorcis, etc etc no em deixen esma per fer-ho.

Un cop haureu llegit aquest pensament, digueu-me amics?
Vosaltres enviareu  aquest enllaç a la persona de qui us he parlat?

Una dolça abraçada pels que em seguiu i llegiu i aconselleu.
Ja nomes per aquestes estones, us estimo.

Gràcies i fins aviat.

4 comentaris:

  1. Si us plau, no diguis que la vida t'ha vençut, no li podem permetre.
    Jo entenc molt bé les teves lletres, els teus sentiments, el dolor que sents i fins i tot, el desencís.
    Però has de trobar l'equilibri, no és senzill, ni ho dic per dir, he viscut els teus sentiments, han estat presents a la meva vida, el dolor, el desànim, la tristesa...
    Lo primer és la teva salud, sempre ha de ser primer, si no, com aconseguir la resta?.
    Ordino és un bon lloc, per pensar, per caminar, llegir, menjar.... obra la teva ment, en blanc, i deixa't enlluernar per tantes coses boniques...
    Hem de deixar volar els fills i filles, s'ha de fer, ni que pensem que s'equivoquen, no els hem d'aturar, que mai ens ho puguin retreure.
    Et voldria donar una abraçada, les meves curen, forta i sincera, ja que no és possible tanca els ulls i pensa que la rebs, amb tot el meu afecte.
    Un petó molt gra`n, ple d'ànims.

    ResponElimina
  2. ...ho intentare nomes sigui per haberme llegit, dono l'abraçada per rebuda, en necessito tantes!

    ResponElimina
  3. Em sembla que això de sentir-se rebutjat pot passar a totes les edats, i el mal cos que deixa deu ser el mateix. Jo personalment no enviaria això a la persona que dius, més que res perquè hem de tenir clar que no podem agradar a tothom, encara que aquesta persona ens agradi molt a nosaltres. Si li has de dir alguna cosa, hauria de ser per altres vies, en directe, preferentment. Per què els dius coses per mail o sms? Si algun cop quedes amb ell, el talles quan parli d'anar-se'n a París i li expliques el què. Almenys et quedaràs més descansada, encara que la resposta probablement sigui la que esperes. Dos no es barallen si un no vol, i dos tampoc fan altres coses si un no vol.

    Només tu saps pel que passes, així que només et puc enviar ànims i espero que vagis trobant motius per somriure una mica, que et calen.

    ResponElimina
  4. Dons per email o sms per no molestar a la feina, jo soc aixi!
    I si , si un dia d'aquest es despenja(aviat serà el meu sant i "està en deute amb mi...") ja teniapensat de fer el que tu proposes i et ben aseguro que es quedarà tant fresc, el tema dels viatges i bla bla ja l'he tocat....
    A fer punyetes amb tot plegat!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu